۹ پاسخ

اره 👍 خوبه

عالیه

خوبه عزیزم برا من کمتر بود

نه اتفاقا خوبه واسه منم تو 29هفته و 4روز 1503 بود

نه خوبه بچه از 30 هفته ب بعد وزن بیشتری میگیره

برا من ۲۸هفته یک کیلو بود🥲

خیلی خوبه ماشالله 😍❤

نه نیست خوبه

ماشاءالله عالیه

سوال های مرتبط

مامان بَشِه ی من🩵🩵 مامان بَشِه ی من🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان نفس و ماهان مامان نفس و ماهان ۱۲ ماهگی
مامان گیلاس شیرینم 💕 مامان گیلاس شیرینم 💕 ۳ ماهگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی