خانما وزن جنین تو ۳۰ هفته ، ۱۴۰۰ خوبه؟

۷ پاسخ

عالیه عزیزم ماشاالله

آره خوبه من ۱۳۷۰ بودم

برامن ۱۴۱۳بود دکترم گفت کمه

برا من تو 29هفته و 3روز 1366بود

برا منم ۳۰ هفته ۱۴۰۰ بود

بله خوبه عزیزم

اره عزیزم خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان آوش مامان آوش هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی💖 مامان تو دلی💖 ۹ ماهگی
مامان بَشِه ی من🩵🩵 مامان بَشِه ی من🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان 👑تو دلی💕👑 مامان 👑تو دلی💕👑 روزهای ابتدایی تولد