چرا این بچه نمیخوابه😫😫😫

۶ پاسخ

برا من امروز همش خواب بود الان بیداره

دختر منم دو شب بدخواب شده
بخاطر جهش رشدیه فکر کنم هفته ۶ تا ۸ اینجوری میشن

برامن خوابع ولی ازترس نشستم بالاسرش

دخترمنم🥴😂

حالا همین امشب ک خوابیده من خوابم نمیبره🤒

برا منم نمیخوابه😂🤕

سوال های مرتبط

مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱۱ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۷ ماهگی
مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۶ ماهگی
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان مامان دوتافرشته مامان مامان دوتافرشته ۱۵ ماهگی
مامان هانیس✨🍓 مامان هانیس✨🍓 ۱۵ ماهگی
مامان آرش و آیدا🇮🇷 مامان آرش و آیدا🇮🇷 ۱۵ ماهگی
مامان کیان و کارن🩵🩵 مامان کیان و کارن🩵🩵 ۱۰ ماهگی