چرا این بچه نمیخوابه 😫😫😫😫

۷ پاسخ

بچه منم نمی‌خوابه 😢😢😢

قرص لاکتاول

کولیک و نفخ ندارن بچه هاتون ؟؟؟؟؟
شکم هاشونو ماساژ بدید ، خوراکی های نفاخ نخورید ، اگرم خوردید عرق نعنا بخورید، حتما اروق هاشونو بگیرید ۲۰ دقیقه سر هاشونو رو شونه هاتون باشه ، و با دست پشتشونو از پایین به سمت بالا بمالید . و اینکه مطمئن هستید شیرتون کافیه و سیر میشن ؟؟؟؟
چایی کم رنگ و آب و دلستر و اب میوه بخورید و روعن زرده روغن محلی که شیرتونوهم زیاد باشه هم چرب . قرص لاکتوز، و و اگر بچه اتون دختره رازیانه بخورید و استراحت و خواب شیر زیاد میکنه . حتما ببرید دکتر اگر کولیک داشته باشه قطره میده و دارو

از سرشب خواب عمیق نداشته. از وقتی هم ک خودم اومدم بخوابم همش سینم دهنشه و گریهههه

وای دقیقا نمیخوابه ،هم شیر میخوره هم گریه میکنه 😫منم خوابم میاد

کم کم خوابش درست میشه فعلا تا دو سه ماهگی باید صبر کنی

چون خواباشو روز کرده الان وقت بیدلریشه😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر👑 مامان شازده پسر👑 ۱۶ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۶ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان آرش و آیدا🇮🇷 مامان آرش و آیدا🇮🇷 ۱۵ ماهگی
مامان کیان و کارن🩵🩵 مامان کیان و کارن🩵🩵 ۱۰ ماهگی
مامان هانیا 🤍هاکان💙 مامان هانیا 🤍هاکان💙 ۵ ماهگی