بچه منم نمیخوابه 😢😢😢
قرص لاکتاول
کولیک و نفخ ندارن بچه هاتون ؟؟؟؟؟
شکم هاشونو ماساژ بدید ، خوراکی های نفاخ نخورید ، اگرم خوردید عرق نعنا بخورید، حتما اروق هاشونو بگیرید ۲۰ دقیقه سر هاشونو رو شونه هاتون باشه ، و با دست پشتشونو از پایین به سمت بالا بمالید . و اینکه مطمئن هستید شیرتون کافیه و سیر میشن ؟؟؟؟
چایی کم رنگ و آب و دلستر و اب میوه بخورید و روعن زرده روغن محلی که شیرتونوهم زیاد باشه هم چرب . قرص لاکتوز، و و اگر بچه اتون دختره رازیانه بخورید و استراحت و خواب شیر زیاد میکنه . حتما ببرید دکتر اگر کولیک داشته باشه قطره میده و دارو
از سرشب خواب عمیق نداشته. از وقتی هم ک خودم اومدم بخوابم همش سینم دهنشه و گریهههه
وای دقیقا نمیخوابه ،هم شیر میخوره هم گریه میکنه 😫منم خوابم میاد
کم کم خوابش درست میشه فعلا تا دو سه ماهگی باید صبر کنی
چون خواباشو روز کرده الان وقت بیدلریشه😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.