۵ پاسخ

دختر منم شبا اینجوریه
روزا زیاد میخابه،شب ک میشه خاباش خیلی کوتاه در حد ده دقیقه تا سه چهار صبح همینه بعدش دیگه میخابه 🤦🏻‍♀️😩

خوب سیرش کن..اروغشو بگیر‌.سریع نخوابون.بعد یربع قنداق کن تو ننو بذار تکون بده بخوابه

گریه میکنه؟

قنداقش کن محکم

قنداق کن صدای سشوار بزار رو پات بخوابه

سوال های مرتبط

مامان سامیار و الیار مامان سامیار و الیار ۸ ماهگی
مامان شازده پسر👑 مامان شازده پسر👑 ۱۶ ماهگی
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱۱ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۷ ماهگی
مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی