از کی بچه هاتونو نشوندین؟؟

۲ پاسخ

من از همون اول تو بغلم نشوندمش ولی در کل میگن خوب نیست کمر درد میگیره ولی تو زمین هنوز زمان می‌بره شاید از شش هفت ماهگی بشینه

منواز ۳ ماهگی تو بغلم نشسته تازه دیروز خودش نشست اونم درحد ۵ دقیقه

سوال های مرتبط

مامان miran💙🥺 مامان miran💙🥺 ۳ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی