۲ پاسخ

دیسک داری؟ چون منم عصب پام درگیرن

از بس استرس داری حتما اینجوری شدی
یکم اب بخور دراز بکش توکل کن بخدا فکرتو ازاد کن ان شالله بهتر میشی

سوال های مرتبط

مامان سلین جعفری مامان سلین جعفری ۴ سالگی
مامان خدایا شکرت مامان خدایا شکرت ۵ سالگی