دوستان سنو انتی ۱۲هفته تمام برم درسته؟

۷ پاسخ

منم ۱۲هفته رفتم

من ۱۳ و ۱روز رفتم

من ۱۳هفته میرم

☹️😍منم ذوق دارم زودتر وقتش برسه برم چقدم روزا دیر میگذره

من ۱۲ هفته رفتم
ولی گفت فعلا زوده برا جنسیت بهت بگم
بعد ۱۵ هفته و ۵ روز رفتم ی سونو ساده گفت احتمال داره دختر باشه منم از خدا خواسته که دختر شد دیگه نرفتم

12 هفته و سه روز

من ۱۱ هفته و ۵ روز رفتم
بله ۱۲ هفته خوبه

سوال های مرتبط

مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دِلانا🩷✨ مامان دِلانا🩷✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه ی من😍 مامان معجزه ی من😍 هفته هجدهم بارداری