۳ پاسخ

عزیزم از همون ۶ ماهگی‌ماست پرچرب که پاستوریزه باشه مجازه! سون هم میتونی بدی! ماست یونانی یا هر ماست پرچرب دیگ میتونی بدی فقط محلی نباید بدی

اره مشکلی نداره هرماستی بخوره

اره من از۸ماهگی میدم

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱ سالگی
مامان علی و اسما🐥🌱 مامان علی و اسما🐥🌱 ۳ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۷ ماهگی
مامان پسری مامان پسری ۱۲ ماهگی
مامان سبحان و نویان مامان سبحان و نویان ۱ سالگی
مامان نيلا جون مامان نيلا جون ۲ سالگی