مامانا ب دخترم ماست سون بدم؟

۳ پاسخ

سون،
نمک و چربی اش بالاست.
بنظرم‌بهتره کم نمک و کم چرب بدید.

سلام.
من ماست ماجان میدم.

اره میشه داد

سوال های مرتبط

مامان علی و اسما🐥🌱 مامان علی و اسما🐥🌱 ۳ سالگی
مامان رادین 💙 مامان رادین 💙 ۱۴ ماهگی
مامان پسری مامان پسری ۱۲ ماهگی
مامان آراد اهورا مامان آراد اهورا ۱ سالگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱ سالگی
مامان سبحان و نویان مامان سبحان و نویان ۱ سالگی