فرق ریفلاکس وکولیک چیه؟

۲ پاسخ

رفلاکس اصولا شیرجهشی بالا میارن، کولیک به خودشون میپیچن و قرمز میشن زور میزنن

رفلاکس مربوط به معده هستو برگشت شیر
کولیک مربوط به روده هستو درست کار نکردن روده و گلاب به روتون باد و نفخ روده

سوال های مرتبط

مامان دنیز 🌊🩷 مامان دنیز 🌊🩷 ۷ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ ماهگی
مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۹ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۹ ماهگی
مامان پروا مامان پروا ۱ ماهگی
مامان فندق💙🤰 مامان فندق💙🤰 ۱۲ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان ماهور ♥💗 مامان ماهور ♥💗 ۱۰ ماهگی