۳ پاسخ

رفلاکس برگشت اسید معده است به مری ..کولیک هنوز دلیل مشخصی نداره

کولیک دردش بیشتره.همش جیغ میکشه شب تا صبح بیداره.رفلاکس نمیتونه راحت شیر بخوره و ترش میکنه شایدم بالا بیاره

رفلاکس همون تهوع و برگشت غذاس،کولیک مربوط به دل درد و روده درد میشه

سوال های مرتبط

مامان دنیز 🌊🩷 مامان دنیز 🌊🩷 ۷ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان دل آرا 💞 مامان دل آرا 💞 ۱۴ ماهگی
مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه قصد بارداری