رفلاکس برگشت اسید معده است به مری ..کولیک هنوز دلیل مشخصی نداره
کولیک دردش بیشتره.همش جیغ میکشه شب تا صبح بیداره.رفلاکس نمیتونه راحت شیر بخوره و ترش میکنه شایدم بالا بیاره
رفلاکس همون تهوع و برگشت غذاس،کولیک مربوط به دل درد و روده درد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.