۳ پاسخ

نه راست نیست یه هفته دیگه صبر کن برو سونو تعیین جنسیت معلوم میشه ولی اگه صبر کنی تا ۱۸ هفته بری آنومالی بهتره

عزیزم صبور باش و به خدا توکل کن هفته دیگه برو سونو ایشالا که پسره

بنظر من وقتی دکتر با دستگاه سونوگرافی نتونه دقیق تشخیص بده چطور بقیه میخوان با یدونه عکس و چنتا علائم قطعی بگن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۳ ماهگی
مامان کیاشا و 🤰🏻 مامان کیاشا و 🤰🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری