خانما خانه بهداشت صدای قلب بچه میذاره؟؟

۵ پاسخ

اره گلم ولی تو هفته شما نه از هفته ۱۸ به بعد

اره عزیزم

16هفته کامل بشه معمولا میزارن

اره
م برا چکاپ ۱۶ هفته رفتم صداشو برام گذاشت
ولی گف هفتت پایینه اگ نشنیدی نگران نشو
ولی خدارشکر صدا قلبش اومد

زوده الان عزیزم ۱۸ هفته خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلارا و دایان مامان دلارا و دایان ۹ ماهگی