اخ اخ از ماه هشتم که همه دردی توش هست 😢

۹ پاسخ

و تموم نشدنی ترین ماه😂مخصوصا اگ فروردینم باشه

بیا ماه ۹.. دردا بدتر😭

قبل ماه هشت همه چی سو تفاهم بوده😂👌🏻
منم تازه وارد ۳۰هفته شده بودم انگار یهو همه دردا هجوم اوردن بعد چند روز انگار ادم سخت جون میشه عادت میکنه فقط ماه۹ خدا ب دادمون برسه🫠

بنظر من هشت خوب بود ۳روزه اومدم ۹هرشب ماه درد 🥺

و نگم از 9🥲🥲

هشت خوبه بذار پا تو ماه ۹ بذاری دیگه یادت میره از بقیه ماه ها گله و شکایت کنی

نفس تنگی و بیخوابی رو چی میگی

وای نگو😭

🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد ۱۲ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان شاهان و نیهان مامان شاهان و نیهان ۴ سالگی