آخ که بیخوابی داره دیونم‌میکنه

۸ پاسخ

آره خیلی بد هستش دندون درد دارم استامینوفن خوردم آب نمک قرقره کردم مسواک زدم اصلا کار ساز نیست چی کار کنم؟؟

خوبه ک من تنها نیسم😂نمی‌دونم چرا خابم‌نمیاد اصن شبا

چقدر بده بی خوابی

منم همین طورم خسته و کلافه شدم دیگ بخدا .

منممممم 🫣😑

منمممممممممم

منم🥲

وای خیلی بده.من که دیگه احساس خفگی هم‌دارم از این هفته

سوال های مرتبط

مامان شاهان و نیهان مامان شاهان و نیهان ۴ سالگی
مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی