۷ پاسخ

چشممممم

اول روزا رو قط کن بعد شب

زود میگیرید که چی بشه ؟

ولی من عذاب وجدان میگیرم زودبگیرم

اره کم کم قطع کن حدود یک هفته ده روز،منم پایان۱۸ماهگی از شیر میگیرمش

چرا زود این همه

چرا ایقد زود؟

سوال های مرتبط

مامان آرین و آرتمیس مامان آرین و آرتمیس هفته پانزدهم بارداری