خانوما من باردارم و مجبورم دخترم رو از شیر بگیرم یهویی بگیرم؟

۶ پاسخ

عزیزم تا ۵ ماهگی میتونی بدی
الان کم کم شروع کن به قطع کردند یکدفعه قطع نکن بچه عصبی میشه
من خودن دوماه آروم آروم قطع کردم نه خودم اذیت شدم نه دخترم

اره دیگه

منم باردارم ولی نمیخام ولش کنم و تا آخر میدنش

شیرخشک رو شروع کن

شیر خشک بده تا دوسالگی خیلی زوده براش عزیزم بدنش نیاز ب شیر داره
اگه شرایط شیردهی نداری شیر خشک بده بهش

آره گلم چند روز اذیت میکنه ولی بعد عادت میکنه
بعدم شیر پاستوریزه بده بهش

سوال های مرتبط