۲ پاسخ

اگر میخوای همینجوری بدی دستش بخوره و بار اوله ،از کم بده (نصف نصف)اخه موز سنگینه شاید یبوست بشه

نصف بده عزیزم اخرین دستور صفحمو ببیم

سوال های مرتبط

مامان ملودی خانوم🎀😍 مامان ملودی خانوم🎀😍 ۱۰ ماهگی
مامان نفس 🩷🩵 مامان نفس 🩷🩵 ۱۶ ماهگی