من با ماست بهش دادم و موز
آواکادو مزه نداره ولی چربی مفید داره
با هرچیزی میشه قاطی کرد
با تخم مرغ خیلیخوب میشه، تو اوتمیل هم خوبه
من اوتمیل درست باهاش خیلی خوشمزه شد و پسرم خیلی خیلی دوست داشت
یه قاشق جو دوسر گذاشتم پخت یه دقیقه قبل اینکه زیرشو خاموش کنم
دو تا خرما پوست گرفته انداختم توش با پوره آوکادو مخلوط کردم
پیدا کردی ؟؟؟
زرده تخم مرغ میگن خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.