۷ پاسخ

اتفاقا الان داشتیم با همسرم حرف میزدیم گفتم بدجور ترس دارم چون ی بار تجربه زایمان طبیعی داشتم الان میترسم از زایمان خیلی استرس گرفتم همش دارم ب زایمان و درداش فکر میکنم

منم همینطور هرچی نزدیک میشم همش استرس دارم که از پس زایمان طبیعی بر نیام

منم دقیقا😑🤦‍♀️

منکه فقط نگران کشیدن بخیه سرکلاژم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

منم فک میکنم اصلا نمیتونم طبیعی زایمان کنم😔

من بچه دوممه مثل شمام😂😵‍💫

زایمان سخت یا راحت یه روز تموم میشه بعدش بچه داریه اون سخت تره🤣

سوال های مرتبط