خانوما شما چجور موز به بچهاتون میدید؟

۳ پاسخ

له شده است

ببخشید شنیدم میگن بچه هایی که موز میخورن هم یبوست میگیرن!هم دیر حرف میزنن!درسته یا نه؟

میزارم تو پستونک میوه خوری.یا بعد اینکه فرنی پخت بهش اضافه میکنم

سوال های مرتبط

مامان 💙ariyan💙 مامان 💙ariyan💙 ۱ سالگی
مامان رضا🍼💙 مامان رضا🍼💙 ۷ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۳ ماهگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱۴ ماهگی