۲ پاسخ

بله براي من برگشت و دليلش شير خودم بود
دكتر٤٨ساعت شيرمو قطع كرد و يه قرص به دخترم داد و خوب شد

برا بچه من همش کم و زیاد میشه،الان خوبه دو دیقه دیگه میبینی تن و صورتش زرد شده😮‍💨،باید تند تند پی پی کنه که بچه من چندروزه درست دفع نداره

سوال های مرتبط

مامان سامان🙋🏼‍♂️صدف مامان سامان🙋🏼‍♂️صدف ۹ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی
مامان لـناجـون👶🏻🫀 مامان لـناجـون👶🏻🫀 روزهای ابتدایی تولد