خانوما ب بچه های ۱۰ماهتون عصرونه چی میدین؟

۹ پاسخ

اگه دندون نداره رنده کن واسش یا پستونک میوه

بیسکویت مادر حریره بادوم فرنی سیب موز.....

بچه ها من که هیچی نمیخورن .غذا هم به زور میخورن چه برسه میان‌وعده

با لثه هاش میگیره

۲تا ریییییز

نه دیگه فرنی ک نمیخوام بدم میوه رنده میکردم قبلا الان میدم دستش میخوره

هویج حتی میدم بهش

هرچی تو خونه باشه موز سیب

میوه بسه دیگه بچه چقدر معده داره مگه

سوال های مرتبط

مامان نینی عسلی مامان نینی عسلی ۱ سالگی
مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی
مامان میران کوچولو🍼 مامان میران کوچولو🍼 ۱ سالگی