دنده سمت چپم خیلی درد می‌کنه.
طبیعیه؟

۳ پاسخ

مال منم دنده چپم درد میکنه

نه عزیزم خیلی ربطی به خوابیدن روی پهلوها نداره من سه تا بارداری داشتم روی بارداری دومم که دختر بود خیلی دنده هام درد داشت ولی واسه دوتا بارداری پسرهام اینطوری نبودم البته نمیگم به جنسیت ربطی داره یا نه ولی واسه من اینطوری بود
درد دنده ها توی بارداری کاملا طبیعی هست عزیزم بالشت بزار کنارت هم موقع خواب هم نشستن

اره منم دنده هام از دوسمتم درد میکنه بخاطر اینکه رو پهلو ها زیاد میخابیم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد