آیا پیتزا برای باردار ضرری دارد ؟

۸ پاسخ

هوس کردی بخور عزیزم عیب نداره

من نخوردم از اول بارداریم تا حالا خداروشکر هوس هم نکردم
هوس کنم میخورم

والا من همه چی میخورم این هفته سه بار پیتزا گوشت و قارچ خوردم
یه بار نان سیر یه بارم چیکن استرا و بیف استرا هیچی نمیشه

منکه همه چی میخورم به اندازه

من دوبار خوردم..☺😃

فست فود تو بارداری خوب نیست سس فقط پاستوریزه و اگه هوس کردی خودت خونه درست کن

از بارداریت لذت ببر بخور هیچیت نمیشه طبق تجربه حاملگیم میگم ک گفتن نخور خوردم خداروشکر چیزی نشد تازه پنیر وزن دهی داره برا جنین

ببین عزیزم سوسیس کالباس نخوری خیلی بهتره وگرن پنیر و سس انقد بد نیست
مثلا پیتزا استیک یا مرغ بخور خیلیم خوبه نوش جان

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۳ ماهگی
مامان ستایش 😥😥 مامان ستایش 😥😥 ۵ ماهگی
مامان خوشمزه ها مامان خوشمزه ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری