ازمایشگاه ابوریحان مفتح خوبه بنظرتون؟

۴ پاسخ

آره عالیه

وای الان از اونجا اومدم قیمتشو پرسیدم نجومی بود فقط ازمایش ان تی ۱۲۰۰ رفتم مفتح ۴ جهاد دانشگاهی ۳۰۰ وخورده ای

من درمانگاه امام حسین سونو و ازمایش ان‌تی دادم خیلی خوب بود

میخوای بری ان تی؟

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری