۷ پاسخ

پناه بر خدا

من از ۶ تهوع شروع شد
انشاا…برا شما شروع نشه که اصلآ چیز خوبی نیست

من از هفته شیش شروع شد

من 5هفته شروع شد

برای من از ۱۳ شروع شد تا هنوز البته تهوع و اینا اگر منظورته
ولی درد سینه و دمای بدن و حال نداریاش از ۸ ۹ هفته

برای هرکس متفاوته

برا هر بدنی فرق داره
ممکنه اصلا نداشته باشی

سوال های مرتبط

مامان نیاراو محمد مامان نیاراو محمد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته دهم بارداری