۶ پاسخ

سلام من صبر زرد زدم یبار خاست بخوره دید تلخه دیگ نخورد

نکنید این کارو
فکر کن تو هر روز اب میخوری یهو بگن اب نباید بخوری ضربه میخوری از چیزی که از بدو تولد دهنت با اون باز شده
کم کم کم کن عجله نکن تا ۲سال وقت داری استرس نگیر سخته خیلی ولی اگر میخوای اینکار بکنی ۳روزه نکن

بله من گرفتم با قطره تلخک چند روز پیش

من زدم تلخک ی بار خورد تلخ بود بعد دوباره اومد بخوره گفتم اه اه کخ کخ رفت باز اومد خورد دید تلخ دیگه نخورد فقط اگه میخاست میگفتم اه اه میرفت بدون گریه

من هرچی گشتم گیرم نیومدموزدم

من که ارده میزدم تلخ بود چند بار زدم دیگه نخورد

سوال های مرتبط