۵ پاسخ

چون هفته هایی آخرت اگه دیدی بازم تکون نخورد
برو بیمارستان حتما

چون جاشون تنگ شده واسه همین زیادنمیتونن تکون بخورن

برو ان اس تی اگه چیز شیرین بخوری و به پهلو باشی باز حرکاتش کمه برو چونکه هفته های تو هر لحظه وقت زایمانه

اره چون منم اینجوری میشم گاهی وقتا

برامنم همینطوره

سوال های مرتبط

مامان پشمک🩷🍬 مامان پشمک🩷🍬 ۷ ماهگی
مامان نیهان طلا🩷🎀 مامان نیهان طلا🩷🎀 ۹ ماهگی