شیرخشک تا چند ساعت قابل استفادس؟

۶ پاسخ

ساده ها یک ساعت
و اونایی ک حالت درمانی دارن وقتی درست میشه باید خورده بشه

تا ۲ساعت عزیزم

بعد اینکه درستش کردی نیم ساعت قابل استفادس فقط

من ۲ساعتم دادم‌اوکی بوده

تو دمای محیط حداکثر یکساعت.ولی چون هوا گرمه شما یکم کمتر درنظر بگیر تایمو

یک ساعت گلی ولی هوا گرمه قبل دادن باز بو‌کن خراب نشد باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی