دخترا برا ریفلاکس بچه چی خوبه

۳ پاسخ

ترشی و چیزای اسیدی
مرکبات و سویا رو هم حذف کن

ببر دکتر اگه شدید باشه دارو بده

دکتر بهدمن گفت کل محصولات گاویراعم از گوشت و لبنیاتش رو حذف کن.هر چیزی که توش شیر گاو بکار رفته مثل کیک و کلوچه بیسکویت و ..‌هم حذف

اگه شیر خودت میدی بهش اول ک لبنیات و چیزای سرد نخور پرتقال هم خوب نیست

ببر دکتر خودش بهت دارو هم میده

سوال های مرتبط

مامان کاکولی مامان کاکولی ۹ ماهگی
مامان نی نی زهرا مامان نی نی زهرا ۱۲ ماهگی
مامان فرهاد و فرهام مامان فرهاد و فرهام ۷ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان نیکا🌸 مامان نیکا🌸 ۱۱ ماهگی