امروز کم تکون خوردی دختر مامان طبیعیه دوستان؟

۴ پاسخ

اره طبیعیه

منم رو به کمر میخوابم بیشتر تکون میخوره

من کلا نمیفهمم رو به کمر میخوابم تکون میخوره گاها ولی بچم دختر نیستا پسره دکتر گفت عادیه ازهفته۲۵ب بعد قشنگ تکون میخوره باید یکم بزرگترشه

آره توهفته شما زوده

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان ۲ساله مامان نیهان ۲ساله هفته سی‌وششم بارداری
مامان رستام✨ مامان رستام✨ هفته سی‌وپنجم بارداری