سلام خانما لیدی میل حدوم طعمش بهتره؟

۸ پاسخ

حتما باید خورد؟
چی هس

طعم موز گرفتم حالا نمیدونم میتونم بخورم یا نه

دکتر داد اشتهام کم بود

به ذائقه مونده من موز دوست نداشتم
ولی زود نیس از الان پودر لیدی میل بخوری

من وانیل خوردم خوب بود الان کاکائو شو گرفتم اینم خوبه

کاکائو

موز و نارگیل

من کاکائو گرفتم باشیر عسل میخورم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی