مامانا لیدی میل و کی بخورم بهتره؟

۷ پاسخ

الان زوده بمون از 30هفته بخور، از الان خودتو ببند به چیزای طبیعی و پروتیین مثل تخم مرغ مرغ گوشت بادام درختی کره بادام زمینی شیر خرما گردو لبنیات میوه اینارو روزانه زیاد بخور

من میخورم ار ۲۰ هفته دکترم داده

۳۰هفته به بعد گلم

برا ازمایش قند تو بدی مطمعن شی اوکیه بعد

عزیزم همه باید بخورن؟؟؟

از ۳۰ هفته به بعد

من از الان میخورم البته دکترم گفت نیاز نیس اگ دوس داری بخور

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی
مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۴ ماهگی
مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۴ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد