مامانا لیدی میل رو با شیر بخوری بهتره یا اب

۴ پاسخ

عزیزم با طعم چی میخوری؟
من دکترم گفت از ۲۸ هفته به بعد بخور

شیر دیر هضم هست ولی آب هضم سریع داره، هرکدوم بهتر میتونی بخور

برای چیه لیدی میل؟

عزیزم هفته ۲۸ به بعد بخور الان اثر. انجنانس نداره.با اب قابل خوردن هست من شیر نتونستم

سوال های مرتبط

مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری