۳ پاسخ

توت فرنگی اشو بمن داد بد نبود

روزی دوباررر با آب ولرم معمولی

سلام عزیزم با شیر میخورم من کاکائویی خیلی طعمش بهتره تا توت فرنگی و بقیه اش شیر ولرم من یه وعده میخورم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وچهارم بارداری