من با ولرم از هفته۲۸شروع کردم قبل صبحانه میخوردم هفته۳۰رفتم سونو وزنگیری دادم دکتر گفت وزنش از هفتش بالاتره و خوبه
۱۶۰۶وزنش بود
میگن از ماه هفتم باید بخوری چون وزن گیری بچه توی دوماه آخره من بچه اول از آخر ماه هفتم دکترم بهم داد
اره خوب من با اب و شیر میخورم بعد صبحانه یا عصر
چطور با شیر میخورید خودش شیر خشک مگه میشه شیر با شیر😐
من با اب خوردم تو دوهفتع ۵۰۰ گرم اضاف کرد دخترم
آب ولرم بخور
اره خیلی خوبه من صبح بد صبحانه با بد ناهار با شیر یا بعضی اوقات اب ولرم دوپیمانه قاطی میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.