از پور لیدی میل کی میخوره نتیجه دیدی چطوری میخورین با آب یا شیر گرم ؟

۷ پاسخ

من با ولرم از هفته۲۸شروع کردم قبل صبحانه میخوردم هفته۳۰رفتم سونو وزنگیری دادم دکتر گفت وزنش از هفتش بالاتره و خوبه
۱۶۰۶وزنش بود

میگن از ماه هفتم باید بخوری چون وزن گیری بچه توی دوماه آخره من بچه اول از آخر ماه هفتم دکترم بهم داد

اره خوب من با اب و شیر میخورم بعد صبحانه یا عصر

چطور با شیر میخورید خودش شیر خشک مگه میشه شیر با شیر😐

من با اب خوردم تو دوهفتع ۵۰۰ گرم اضاف کرد دخترم

آب ولرم بخور

اره خیلی خوبه من صبح بد صبحانه با بد ناهار با شیر یا بعضی اوقات اب ولرم دوپیمانه قاطی میکنم

سوال های مرتبط

مامان دلانور👼🏻🎀 مامان دلانور👼🏻🎀 ۱ ماهگی