بستگی به وزن بچه و وزن خودت و قند خودت داره.. باید دکترت تجویز کنه سرخود مصرف نکن
من وزن بچه م صدک ۴ بود، قند خودم لب مرز، هرچی به دکترم گفتم اجازه نداد گفت قندت مرزیه میره بالا بچه ت خفه میشه
برو سونو رشد لازم بود دکتر میگه بخور
لازم باشه دکتر میده
بستگی به وزن جنین داره
دکترم ازالان به من گفتن بخورم
باید بری دکتر بنویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.