خانما لیدی میل از کی بخورم

۵ پاسخ

بستگی به وزن بچه و وزن خودت و قند خودت داره.. باید دکترت تجویز کنه سرخود مصرف نکن
من وزن بچه م صدک ۴ بود، قند خودم لب مرز، هرچی به دکترم گفتم اجازه نداد گفت قندت مرزیه میره بالا بچه ت خفه میشه

برو سونو رشد لازم بود دکتر میگه بخور

لازم باشه دکتر میده

بستگی به وزن جنین داره
دکترم ازالان به من گفتن بخورم

باید بری دکتر بنویسه

سوال های مرتبط

مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی
مامان مریم مامان مریم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد صالح 🍼💙 مامان محمد صالح 🍼💙 ۱۱ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تربچه💙💙💙 مامان تربچه💙💙💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وششم بارداری