۹ پاسخ

دکتر باید بهت بگه بدون تجویز دکی نخور

دکتر باید بده اگه نیازی نباشه که نخور

از الان
از ۲۸ هفته به بد وزن گیری شروع میشه
اگه قند نداری بخور

به نظر من اگه دکترت بهت نداد
تو هم خودت نگیر چون لیدی میل هم خیلی قند داره هم وزن خودتم بالا میبره
ایشالا که وزن بچت خوب باشه اصن نیاز نداشته باشی

هر موقع دکترت بهت بگه باید بخوری
شاید نیاز نداشته باشی
وزنگیری بچه خوب باشه خودش وزن بگیره نیاز نباشه به لیدی میل

باید دکتر بهت بگه بخوری

سونو وزن که رفتی اگه دکتر گفت وزنش کمه خودش برات تجویز میکنه

من از ۲۵ هفته میخورم

دکتر باید تجویز کنه

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی مامان علی هفته سی‌وچهارم بارداری