به من پودر ارژی هیل داده
گفته اگه پیدا نشد قرص ال ارژنین
بادام خیلی خیلی خوبه
پروتئین
کباب گوشت و مرغ حبوبات تخم مرغ مغزیجات
کن دیروز از دکتر اومدم لیدی میل داد گفت هفته ای دوسه بار گوشت بخور
آجیل و ماکارونی هم بخور بیشتر تاکیدش رو گوشت بود
و طبق تجربه دیگران تخم مرغ ،بستنی ،دلستر ،شیر ،خرما ،حبوبات ،ژله خوبه
آمپول نوروبیون میزنم
غذا هم همه چی گفت بخور هرچی دم دستت اومد😂
ولی خب کباب حلیم اسفناج مغزیجات شیر و لبنیات و نخود آب و عدسی و گوشت و مرغ و هر چیز پروتیینی
بستنی و...
بستنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.