۷ پاسخ

به من پودر ارژی هیل داده
گفته اگه پیدا نشد قرص ال ارژنین

بادام خیلی خیلی خوبه

پروتئین

کباب گوشت و مرغ حبوبات تخم مرغ مغزیجات

کن دیروز از دکتر اومدم لیدی میل داد گفت هفته ای دوسه بار گوشت بخور
آجیل و ماکارونی هم بخور بیشتر تاکیدش رو گوشت بود
و طبق تجربه دیگران تخم مرغ ،بستنی ،دلستر ،شیر ،خرما ،حبوبات ،ژله خوبه

آمپول نوروبیون میزنم
غذا هم همه چی گفت بخور هرچی دم دستت اومد😂
ولی خب کباب حلیم اسفناج مغزیجات شیر و لبنیات و نخود آب و عدسی و گوشت و مرغ و هر چیز پروتیینی
بستنی و...

بستنی

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان خدا خواست مامان خدا خواست هفته سی‌وسوم بارداری