مامانا سونو آنتی چطوری هست یعنی آزمایش خونی چیزی هست؟

۳ پاسخ

من توی ۸هفته ۴ روز هستم یکم‌ حالت تهوع هام کمتر شده مشکلی نداره؟
ولی یکم هست یعنی بالا میارم ولی کمتر از قبل

نه عزیزم استرس نداشته باش ایشالله همه چی عالی پیش میره استرس نداشته باشی هم زمان زودتر میگذره هم واسه خودت و بچه بهتره کار سنگین هم این مدت انجام نده

آره واسه ان تی اول سونو انجام میدی بعد با جواب سونو میری ازمایش رو انجام میدی

سوال های مرتبط

مامان تربچه مامان تربچه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرا🩵🩵 مامان پسرا🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری