نظدتون درباره شیرخشک بیومیل چیه

۱ پاسخ

من راضیم از ۱۰روزگی کمکی دادم به پسرم هم خوب وزن گرفت باهاش هم بهش میساخت درکل شیر خوبیه باید ببینی به بچت میسازه یا نه

سوال های مرتبط

مامان تی تی مامان تی تی ۱۵ ماهگی
مامان اَهورا👶🏻🐣 مامان اَهورا👶🏻🐣 ۱۵ ماهگی