سلام مامانا منم دیروز زایمان کردم،

۴ پاسخ

ببخشید ک‌میپرسم چون شنیده بودم بیمارستان میلاد بعد زایمان بچه رو میبرن نگه نمیدارن پیش مادر تا موقعی ک بخواد مادر بره بخش برا همین استرس گرفتم گفتم از تجربه شما سوال کنم

سلام عزیزم کدوم بیمارستان زایمان کردین

بسلامتی مبارک باشه

بسلامتی و دل خوش عزیزم بهتری؟ طبیعی بودی یا سزارین

سوال های مرتبط

مامان یزدان و دلسا مامان یزدان و دلسا ۹ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۲ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۶ ماهگی