مامانا چطوری باید تست حساسیت غذایی بگیرم ؟

۲ پاسخ

اگه حساسیت غذایی داشت تو بیمارستان بهتون اطلاع میدادن .ولی همیشه هر چیزیو براش امتحان میکنید از یه قاشق شروع کن اگه بدنش دون دون نشد و کهیر نزد یعنی حساسیت نداره

روز اول یه ق میدی ازاون ماده غذایی
۲ ۳ساعت بعد اگه علائمی نداشت ینی حساسیت نداره
فردا ۲ق میدی
پسفرداش میکنی ۳ق

قاشق غذاخوری بزرگسال نه ها منظور قاشق خوده بچس.

سوال های مرتبط

مامان نـورا🩷 مامان نـورا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان RadMehr👩🏼‍🍼 مامان RadMehr👩🏼‍🍼 ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان كياراد مامان كياراد ۱۰ ماهگی
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی