پسرم واکسن زده الان تبش ۳۷٫۴زیاده؟چیکار کنم

۴ پاسخ

چقد حالم بد میشه هروقت یاد واکسن شش ماهگی میفتم🙄😬
تا دو روز تب داشت، تا یک هفته بی اشتها

دستمال روبا بااب ولرم نمدارکن بزار روپیشونیشوپاهاش میادپایین عزیزم

دستمال خنک یا نم دار بذار رو سرش

تب از ۳۷ و نیم شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری