این جواب ازمایشمه میشه بگید چجوریه برا انتی هس

تصویر
۷ پاسخ

همه چی خوبه عزیزم

ممنونم واقن

سلفری چرا میگید بده؟

خوبه جوابت که

ان تی من۲.۰۸بود برا منم دوتا سندروم رو زدهlow risk فردا میخام سلفری بدم

واضح که نیست ولی احتمالا آزمایش سلفری که دادی بخاطر اینه شاید از ۳۵ سال به بالایی یا قبلش تو بارداری ناموفق داشتی
نوشتها واضح نیست ببینم ولی عدد ان تی بالا نبود فک کنم زیر ۲ بود

عدد ان تی چنده؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🎀هــانــا 🎀 مامان 🎀هــانــا 🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرزوی مامان مامان آرزوی مامان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💞💞💞 مامان 💞💞💞 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌ویکم بارداری