سلام این جواب ازمایشمه کسی متوجه میشه؟

تصویر
۴ پاسخ

از اول بارداری هیچ قرصی نخوردم خیلی پرکاره تیروییدم؟

قندت خوبه
آزمایش تیروییدت کمی پایینه به سمت پرکاری تیرویید

تیروئیدت فک کنم مشکل داشته باشه باید متخصص ببینه

سلام قندت اوکیه ولی تیروئیدت به سمت پرکاریه ...

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مَهدا مامان مَهدا هفته نوزدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🐻 𝓭𝓪𝔂𝓪𝓷🩵 مامان 🐻 𝓭𝓪𝔂𝓪𝓷🩵 ۴ ماهگی
مامان نفسی مامان نفسی روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری