چند ساعته بچم تکون نخورده🙂

۹ پاسخ

شاید غذات کم بوده، وعده غذایی خوب بخور خودش حرکت میکنه

نوشیدنی شیرین ترجیحا رانی هلو
به پهلو چپ بخوابید و منتظر باشید
البته به اینکه ماه چند بارداری تون باشه ،بستگی داره

این ساعات خوابه احتمالا

خوابه دیگه دختر باید استراحت کنه

خوابه عزیزم

واه خب خوابه

طبیعیه منم تو هفته ۳۰ تا ۳۲ سخت تر شد تکون های بچم
الان بخواب
صبح یه چیز شیرین بخور آب خنک هم‌بخور تکون میخوره نگران نباش

منم درتلاشم تکون بخوره از دیشب ساعت ۹تکون نخورد

حتما خوابه خواهر 😐 دائم ک نباید تکون بخوره😄

سوال های مرتبط

مامان تاج سرم 🩵👶 مامان تاج سرم 🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری