خانما بچم سه ساعته تکون نخورده 🥲😭😭😭

۱۲ پاسخ

خوب مگه بتید هر دقیقه تکون بخوره همین که در طول روز حرکت داشته باشه خوبه

بچه كه نبايدهمش تكون بخوره خسته ميشه ميخوابه بچه من ٥ساعت شايدتكون نخوره

یکم صبر کن یکم طاقت بیار شاید درست شه 🤭🤭

ب ترشی واکنش نشون میده لواشکی چیزی داشتی بخور
جفتت چیه؟

نگران نباش لالاس

باشه مگ چیشده اونم خوابش میاد خسته میشه ترس نداره

من خیلی تکوناش و کاری ندارم تکون میخوره فقط ذوق می‌کنم حالا نگرانی ی چیز شیرین بخور

بستنی بخور بخواب

عزیزم نگران نباش یه چیز شیرین بخور و به پهلو بخواب ببین بازم تکون نمیخوره

مال من از صبح تکون نخورده🥲🥲🥲

طبیعیه عزیزم مال من ممکنه نصف روز تکون نخوره یا کل روز فقط یه ضربه بزنه بعدش شب کامل بیداره

خوابیده خب چیکارش داری

سوال های مرتبط

مامان پیتزا 🍕 مامان پیتزا 🍕 ۱۲ ماهگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی